Alcadays sú pre Alcu tradične najväčšou udalosťou roka. Každoročne sa stanú dejiskom mnohých stretnutí a kontaktov medzi ľuďmi, ktorí sa často poznajú len z obrazoviek alebo telefónov. Sú miestom pre nadviazanie obchodných i osobných vzťahov. Tie tohtoročné priniesli ešte niečo navyše.
Dizajn a elegancia v hlavnej úlohe
Niekoľkodenný maratón rokovaní a prehliadok výrobných priestorov odštartoval v stredu 18. októbra galavečerom v showroome Alca v Prahe. Hostia si tu mohli pozrieť kompletný sortiment produktov na jednom mieste. Zlatým klincom večera potom bol slávnostný krst nových tlačítokl Linka a Dot.Dot. navrhnutých dizajnérkou Luciou Koldovou. K videniu bola okrem iného aj interaktívna expozícia tlačítok, ktorá vznikla aj zo spolupráce Alcy s Luciou Koldovou. Táto expozícia bola začiatkom októbra súčasťou veľtrhu Designblok, kde slávila u návštevníkov veľké úspechy. Nemenej úspechov zožala aj v showroome.
Celý stredajší večer sa niesol v znamení elegancie a noblesy a bol sprevádzaný dobrým jedlom, hudbou a dobrou náladou. Dokonalú atmosféru dokreslili skvelé vína z Vinárstva Obelisk.
Spojenie príjemného s užitočným
Alcadays sa, tak ako každý rok, stali príležitosťou na stretnutie klientov a partnerov naprieč Európou, ale aj mimo nej. „So zákazníkmi sme v dennom kontakte, ale väčšinou len elektronickou cestou. Každý dobrý obchodník ale vie, že vzťahy sa najlepšie budujú osobne. Alcadays sú pre nás v tomto ohľade jedinečnou možnosťou a sme za ňu radi,“ hovorí obchodný riaditeľ Alcy Jan Pěček.
V rámci Alcadays, ktoré sa konali v dňoch 18.–21. 10., prebehlo viac ako 50 obchodných rokovaní, ktoré sa prelínali s prezentáciami a exkurziami po výrobných priestoroch. Nechýbala komentovaná prehliadka Vinárstva Obelisk s degustáciou a prehliadka zámku Valtice. „Chceme našim partnerom ukázať, že Alca je veľká firma, s ktorou je radosť spolupracovať. Snažili sme sa pre nich pripraviť program, ktorý je nielen pracovný, ale aj zábavný. Myslím, že sa nám to podarilo vybalansovať a naši hostia odchádzali spokojní,“ hodnotí akciu výkonná riaditeľka Radka Prokopová.
Ďakujeme, že ste boli s nami
Alacadays navštívilo viac ako 250 obchodných partnerov z 24 krajín. „Pre dobrý výsledok je niekedy potrebné veľa zabrať, ale keď sa vec podarí, odnášam si dobrý pocit z odvedenej práce. Alcadays určite patrí k akciám, pre ktoré stálo za to zabrať,“ uzatvára generálny riaditeľ Alca František Fabičovic.
Zaujíma vás, ako to všetko vyzeralo? Pozrite sa do galérie a pozrite video z večierka alebo rozhovory s našimi hosťami.